28

nu har jag träffat C ett antal gånger, och visst vi har pussats och sådär.
Jag börjar bli rädd att jag gör det komplicerat för mig själv, jag vet inte.

jag skickade iväg ett sms till N, när jag var påväg till C, att jag var trött på
att kriga om honom och att han kunde hälsa M att hon vann, eftersom de skulle
ses den dagen inne på anstalten..
Under tiden jag var hos C ringde N mig 9 gånger.
När jag kom hem ringde han mig och vi pratade.

jag sa som det var; jag tycker om honom osv. vi pratade om att jag varit hos H,
och ja, vi hade ju sex. Han tyckte att jag playade honom osv. Vi pratade ett tag,
han tyckte att jag skulle avvakta några dagar, inte höra av mig till honom, typ
ta bort hans nummer, så skulle han höra av sig , idag eller imorgon.. Så skulle
jag få tänka på vad jag vill, för han är inte ute efter fler tjejkompisar och vill jag
inte ha honom, så säger vi upp kontakten.

jag vill ha honom, men jag vill inte att han ska ha kontakt med M, enligt N kommer
hon att gå vidare, med tiden.. Just nu håller hon på att "bråka" med en annan tjej
på facebook , som tydligen ska träffa N i jul..

med andra ord, imorgon ska jag typ skicka till N och säga ; ja eller nej , om jag är
intresserad av honom eller inte...

MEN.. C då? Börjar jag tycka om honom, eller nej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0