17

det blev en turbulent natt för mig, gick inte och la mig förrän 2,30. Råkade vara inne på facebook samtidigt som exet, hans ex alltså. Detta resulterade i att hon gick på mig, som jag väntat mig. Synd att man inte kan kopiera vår konversation, isåfall hade ni fått se detta. Om jag är svartsjuk så är hon psykiskt svartsjuk. Nu skriver hon ut på facebook att dom ska ha barn och jag vet inte allt, till mig, men ändå så att alla ser. Och enligt henne vill han döda mig för att jag är ful och äcklig. Men ändå var det han som tjatade på mig att vi skulle ses och han körde 30 mil för att träffa mig första gången ? man blir lite fundersam ibland.. så jag slutade min natt med ett sms till honom;

n, även om det kommer att bli fyra jävligt dryga månader för dig, så finns jag om du vill prata. Om inte annars så ses vi när du ska döda mig. Hoppas du blir en bra pappa ! <3

jag vill egentligen inte blanda in honom, han sitter inne och kan knappt försvara sig, han kan inte titta på facebook och se vad vi skriver, han lever i en ovisshet och vi båda skickar sms till honom. Han om någon kommer ju blir skadad..

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :/ Jo, här är allt jätte bra :)

2009-11-01 @ 12:55:03
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0