20

jag bad honom ringa mig ikväll, jag ville be om förlåtelse. Han sa att han var i en knipa nu, det är jag som satt honom där. (sa han inte, men jag vet att det är så) Hans ex håller fortfarande på och kommer nog alltid att göra det. Nu har han iallafall sagt att han inte vill döda mig, tycker inte att jag är en hora och att hon inte är gravid. Det enda han vill är att jag inte ska svara henne. Jag lovade att jag inte skulle göra det och jag tänker faktiskt hålla det. Tog inte lång tid innan hon skrev till mig igen, så jag skickade iväg ett sms om att hon skrev igen. Tillbaka får jag ; kom ihåg vad du lovade ! Givetvis , sa jag.

jag hatar mitt liv, dels för att jag förstör för mig själv, framförallt för HONOM!

just nu vill jag bara se blod på min kropp! ett rakblad imorgon,
vill se om det hjälper eller om det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0