23

Har precis tagit bort exet som vän från facebook, jag är trött på att se att hennes vänner och hon sitter och säger att dom vill döda horan hit och dit. Till folk som frågar hur det går med n, så säger jag att jag gett upp honom på grund av exet.. det är inte så, han värmer mitt hjärta, tro det eller ej! Det är i princip enbart en vän och syster som vet om att jag pratar med honom och att han sitter inne. Det får nog förbli på detta sättet.. Sedan får vi se hur det blir när han kommer ut, det är dock februari då, mycket kan hända..

imorgon ska jag till psykologen och jag börjar bli rädd för det !

var och klippte mig innan, det är pappas ex.. Hon frågade vad jag gjort på handen.. Världens sämsta historia drog jag till med ; jag skar mig när jag jobbade och skulle öppna en medicinpåse. MEN VAKNA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0