26

update !

sedan jag skrev här sist, det vill säga sjukt längesedan, så har mitt liv förändrats en del.
Jag har varit på psykologsamtal två gånger, senast idag. Dessa samtal ger mig faktiskt
väldigt mycket, men det sätter igång mitt hjärnkontor så det snurrar om det..
På samtalen har man kommit fram till att mitt problem inte är svartsjuka, utan det handlar
mer om att jag lägger all skuld på mig själv och tydligen har jag gjort det enda sedan jag
var liten, vilket jag kan känna igen när man sitter och pratar med dom där. Väldigt lustigt.

Jag pratar fortfarande med N. Vi har daglig kontakt och jag längtar till december när han
har permission och får komma hem. Han vill i allafall träffa mig, sedan är det upp till mig,
säger han. Så det blir antagligen att vi ses, han är nog den enda jag pratar med om mina problem,
han vet att jag mår dåligt och han ringer mig lite då och då för att prata..
jag har aldrig gjort sådant förr, men jag är glad att han finns för mig.

för att citera honom innan idag när vi pratade och jag sa att det inte var meningen att skriva
till honom när jag mår dåligt, han har det kasst nog.. 
; "du bryr dig om mig, jag bryr mig om dig. Så är det bara !"

jag har såklart en annan blogg också, för dig som vill får väl helt enkelt fortsätta följa mitt liv där,
dock är det inte lika "öppet" som här, eftersom min familj läser den. Men blir det för mycket detaljer,
så kommer här inlägg , jag måste skriva av mig, liksom !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad heter din andra blogg ? :)

2009-11-21 @ 19:16:08
URL: http://rkca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0