14

igår pratade jag lite med honom, det gick käpp rätt åt helvete, mina tårar rann för kinderna och jag kom inte fram till något vettigt mer än att han nog inte vill ha med mig att göra eller något. Han kan inte ens svara på mina frågor om han ens menat det han sagt åt mig.

jag förstår fortfarande inte, det var han som ville träffas på direkten, det var han som sa att han saknade mig först, det var han som ville ses igen. Jag hade aldrig ens tänkt att träffa honom, varför gjorde jag det ?

idag funderar jag på att skriva till honom på facebook; saknad <3 och sen kan ju hans lilla ex se det, så blir det liv i luckan, för det är ju redan kört för mig, vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt bra med dig idag??

2009-10-31 @ 16:12:10
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0