16

jag behöver verkligen ert råd nu, vad hade ni gjort?
jag nämnde ju tidigare att jag skrivit till honom på facebook;
ah, saknad <3. Detta satte liv i luckan, såklart. Hans ex har startat.
Jag skickade iväg ett sms till honom att jag varit dum och skrivit det,
hans svar var ; vad var felet med att skriva det?
ibland får jag en känsla av att han vill att jag ska skriva så, ibland inte.

och nu kommer jag inte kunna träffa honom på ASLÄNGE !
jag kan ju inte ens svara folk som frågar ; ska du inte träffa n mer?
nej , han sitter inne ? Så kan jag ju verkligen inte säga.


jag har en pappa som jobbar på häktet och mitt hjärta för en som sitter inne.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad är det han sitter inne för ?

Något allvarligt eller någon fjant sak ?

2009-11-01 @ 12:24:28
URL: http://rkca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0